הובלות מנוף - כל המידע הרלוונטי במקום אחד
top of page
  • Writer's pictureריאל הובלות

הובלות מנוף - כל המידע הרלוונטי במקום אחד

הטכנולוגיה המתקדמת חדרה גם אל ענף ההובלות, וכיום כל הובלה עתידה להיות פשוטה וקלה. הובלות מנוף מתאימות ברובן להעברת ציוד אל הקומות הגבוהות בגורדי שחקים, בבניינים בהם לא קיימות מעליות, ואף עבור בעלי דירות המעבירים ציוד גדול שאינו עובר את סף הדלת. מחיר ההובלה משתנה בהתאם לצרכים האישיים שלכם, בין היתר הקומה, היקף התכולה ומשך העבודה.


מה זה מנוף הרמה?

מנוף הרמה מותאם במיוחד להובלת חפצים אל תוך דירות או משרדים בבניין. בניגוד למנופים המוכרים שמניפים את החפצים בצורה אופקית, מנוף הרמה מניף את החפצים בצורה אנכית – מלמטה למעלה (או ההפך) – מה שהופך אותו לבחירה הטובה ביותר להובלת דירות ומשרדים בבניינים.

למה צריך לשים לב בהובלה עם מנוף?

לפני שמבצעים הובלה עם מנוף חשוב לבדוק שבמבנה פתח גדול דיו להעברת החפצים, שקיימת חניה או מקום שיאפשר את העבודה לזמן הרצוי ושלמפעיל המנוף יש רישיון וביטוח מתאימים. נקודה חשובה נוספת שצריך לקחת בחשבון (במידה שההסכם הוא על פי שעות עבודה) היא להתמקד בהעלאת החפצים הגדולים והכבדים ולא לבזבז את הזמן של המנוף בפריטים שניתן להוביל במעלית.


מתי צריך מנוף להובלה?

בכל מקרה שבו לא ניתן להעביר דבר מה בחדר המדרגות או במעלית אך לא רק. בשנים האחרונות יותר ישראלים מעדיפים להזמין מנוף כדי לסיים את ההובלה באופן בטוח ומהר ככל שניתן.


לאיזה גובה מגיע מנוף הרמה?

ישנם מגוון סוגים של מנופים להובלה כשחלקם מגיע לקומות נמוכות וחלקם לקומות גבוהות (20 קומות ויותר). חשוב לקיים תיאום ציפיות עם חברת ההובלה כדי שהמנוף יתאים למשימה.


איך מתבצעת ההובלה עם מנוף?

יש לתאם פגישה עם חברת ההובלות על מנת לאמוד את המרחקים ונקודות הגישה למקום המגורים (היכן ניתן למקם את המנוף, מאיזה פתח בדירה כדאי לפרוק או להעמיס את התכולה וכו'). ביום ההובלה, חברת ההובלות תרכז את תכולת הדירה בקרבת פתח הגישה למנוף (חלון או מרפסת) ובתוך זמן קצר יחסית, תועבר התכולה בצורה מהירה, יעילה וחשוב מכל – בטוחה.


לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן, למידע נוסף צרו קשר

1060x450_fill_slide-1.jpg

לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן, למידע נוסף צרו קשר או מלאו את הפרטים

ההודעה נשלחה בהצלחה

טלפון: 054-3012654

פקס: 077-7148149

דוא”ל: realovalot@gmail.com

Whatapp
bottom of page