הובלות בתל אביב
top of page
  • Writer's pictureריאל הובלות

הובלות בתל אביב

הובלות בתל אביב הן הובלות מורכבות יותר מהובלות בכל עיר אחרת במדינת ישראל. תל אביב מוכרת כעיר ללא הפסקה בה התנועה רבה והצפיפות גבוהה.


על מנת לבצע הובלה מקצועית בעיר, עליכם לבחור בחברת הובלות מיומנת ומקצועית, בעלת ניסיון עשיר על מנת להצליח להעביר את דירתכם בקלות ונוחות מהכתובת הישנה אל הכתובת החדשה. חברת הובלות מיומנת מכירה את כל דרכי הגישה הנוחות והלא פקוקות כדי שלא כל היום תהיו עסוקים בהעברה. עוד לפני שהמשאית מגיעה אל דירתכם הישנה, הקפידו לשמור לה מקום חניה אחרת תבזבזו זמן רב על חיפושי חנייה.


הובלה בתל אביב - כיצד?

הובלות בת אביב מתבצעות על בסיס קבוע ועל כן חברות רבות מציעות את שרותיהן לכל דורש. אחד הקשיים הוא לבחור את חברת ההובלות בה נכון להסתייע. על מנת שלא תלכו לאיבוד ולא תשלמו מחיר יקר עבור בחירה לא נכונה, אנו נכתוב עבורכם מספר קריטריונים שיסייעו לכם בבחירה:

המלצות – אם יש בידיכם המלצות אודות חברת הובלה, כדאי לנסות ולהתקשר לחברה המומלצת. זכרו כי המלצות נטולות פן שיווקי ועל כן ניתן לסמוך עליהן ביתר קלות. מקצועיות- למקצועיות ולניסיון של חברת ההובלות משמעות רבה בשמירה על הציוד האישי שלכם ועל כן אם התכולה אותה אתם מעבירים חשובה לכם, פנו לחברת הובלה מקצועית, אשר לא מבצעת פשרות. ביטוח - חברת ביטוח מקצועית מחויבת להחזיק בפוליסת ביטוח המגנה על התכולה שלכם במקרה הצורך. שימו לב כי החובה היא אינה על פי חוק אך אם הציוד שלכם יינזק וחברת ההובלות לא תחזיק בביטוח, לא יהיה לכם ממי לדרוש את כספכם בעבור הנזק. צי משאיות - המשאית אשר מעבירה את התכולה שלכם צריכה להיות מספיק גדולה כדי שצוות ההובלה לא יבצע מספר נגלות לדירה החדשה מה שיאריך את זמן ההובלה. צוות המובילים – על המובילים להיות מקצועיים ועדיף שיהיו חלק מהחברה בטווח הארוך ולא במובילים אשר מחליפים מקום עבודה בכל חודש. אמינות – לאמינות חשיבות גדולה משום שהציוד שלכם ותכולת הבית מופקדת בידי החברה ובטח שלא תרצו שהם ייעלמו לכם עם הציוד או עם חלקו.



1060x450_fill_slide-1.jpg

לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן, למידע נוסף צרו קשר או מלאו את הפרטים

ההודעה נשלחה בהצלחה

טלפון: 054-3012654

פקס: 077-7148149

דוא”ל: realovalot@gmail.com

Whatapp
bottom of page